Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 553
Sv: Allt med Bling *

Vi får se om jag tar mej vatten över huvudet nu. Men idag har jag beställt swarovskikristaller och lite tillbehör. Tänkte sätta mej i helgen och blinga min GPA speed air, på hela ventilationen i fram, och sedan ska jag blinga rosetten i bak på min JW hjälm. Och om det blir några kristaller över tänkte jag även blinga ett skärp :P

Bilder kommer när jag är klar med detta piller jobb, om jag ens blir klar, haha :angel: :rofl:

jag har bilder.. men jag vet inte hur man lägger ut dom här?? :(

Du måste lägga ut bilderna på internet först, t ex på Pixbox. Sen kan du länka till dem, eller lägga ut dem här därifrån. Du kan inte visa oss bilder som bara ligger på din egen dator! :)

*knapp*

Min nya tävlingsskjorta, från PK :love:

98300_1248092553.jpg

gu va fint fick också lust o göra så nu :D vad använder du för bling "stenar", funkar det med sånna man har på naglar? :)

Her er mine blingede hjelmer:) GPAn har jeg blinget selv:bump:
28686317.jpg

Oh vad kul att se att någon annan har blingat sin GPA själv. Det blev ju jättebra, det är precis sådär jag ska blinga min. Hur lång tid tog det ungefär för dej att blinga den, och använde du några speciella grejjer när du blingade? Jag har beställt ett speciellt stenlim + vaxstickor.

Svarer begge to..

Dove:
Jeg har brukt swarovski (stavning?) stener, og bestilt lim fra samme sted. Noe annet har jeg ikke prøvd, men det funker veldig bra ihvertfall:)

Mazarinen:
Jeg brukte en smal trepinne (grillspyd) til å ta lim på hjelmen, en "prikk" av gangen, og en vokspinne til å flytte stenene. Jeg brukte 4-5 dager, gjorde kanskje 1 time hver dag:D Også for å få det pent, er det smart å lime rundt kanten først noen runder, om du skjønner;)

Vad ballt!

Jag har precis beställt stenar och lim och ska sätta igång och blinga rosetten på min hjälm så fort de landar i brevlådan :D

kl

ikväll ska jag blinga min lamicell hjälm så kommer bilder senare :D (skriver här så jag kommer ihåg :p)

kan svara halvt på din fråga hittade stenar under nageldekorationer, om du menar på internett annars finns det nog i vissa pryl butiker elr linande.

men nu undrade jag vilken storlek har ni på blinget? tänkte blinga ngr pannband, martingal, stigbyglar, o sen kanske gpa hjälmen. men har ingen aning vilken storlek jag ska köpa..

sen anväder ni vanligt super limm i från typ bygghandeln ellr från en tygaffär? :)

KL
nu har jag blingat min john whitaker hjälm:love:

använde Hotfix sådana man stryker fast. 2 strorlekar faktiskt : 3,2 mm och 4 mm. Köpte dom på en syaffär.
Photo_105592_1237663.jpg

Photo_105592_1237661.jpg

Mine stener er 3mm, da blir det passe tett:)
Også brukte jeg lim fra samme butikk som stenene, et spesielt stenlim:)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 265
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 231
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 385
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈