Alpen Furst......

Sv: Alpen Furst......

Jag har varit i kontakt med två AF avkommor. Den ena var grov och stor som ett hus (175+), rädd för allting och dessutom istadig men jag tror att det mest berodde på mamman för den andra jag träffat var väl i och för sig hyfsat lika exteriört (mindre och lättare) men hade ett mkt trevligare temperament och betydligt bättre ridbarhet.
 
Sv: Alpen Furst......

Har jag inte ens funderat över. Men du kanske trotts allt har något liknande tänkande som mig då ;) eller så kanske det är så att du släpper fram en sida med tänkande som du inte visat innan. :angel:
 
Sv: Alpen Furst......

Ja eller du ;) Kom inte och tro att jag försöker ställa mig in hos dig bara. För det gör jag inte. Däremot är jag inte sämre än att jag kan erkänna att vi faktiskt tycker lika dant IBLAND. :D
 
Sv: Alpen Furst......

Jaha så jag skall inte ta dom där smör och fjäske PM från dig på allvar då :angel: :p
 
Sv: Alpen Furst......

Sorry. Men ingen fortsatte att använda tråden, så jag tyckte det inte spelade någon roll.

Rufsan: Fattar INTE vad du pratar om. Har väl inte ens skickat PM till dig, men DU har skickat till mig. :angel:
 
Sv: Alpen Furst......

shady skrev:
Sorry. Men ingen fortsatte att använda tråden, så jag tyckte det inte spelade någon roll.

Nä den har ju legat i dvala i typ 4 år :D

Rufsan: Fattar INTE vad du pratar om. Har väl inte ens skickat PM till dig, men DU har skickat till mig. :angel:

Ja självlklart har jag skickat pm till dig , jag är ju inte så oartig så jag låter bli att svara :devil:
 
Sv: Alpen Furst......

Atle skrev:
Pladder tar man väl via PM=PladderMeddelande så slipper vi ha det i tråden.

Ja ursäkta tänkte bara liva upp en 4 årig död gammal tråd :idea:
 
Sv: Alpen Furst......

min älskling :love: är efter alpen furst.
otroligt vacker och har en enorm utstrålning.kommer aldrig mer få en så underbar häst och kompis i hela mitt liv!!
 

Liknande trådar

Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 430
Senast: Görel
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 972
Senast: Karro-Lina
·
Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 092
Senast: escodobe
·
Avel Hej. Hur vet man att hästen vi funderar på att köpa har fin stam? Ligger många ute på hästnet men vissa hittar man ingen info på om...
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp