Bukefalos 28 år!

Amazonas sadlar isi med läderbom?

Sv: Amazonas sadlar isi med läderbom?

Hej igen

Jag har försökt få svar från amazonas själva, men inte fått ett enda svar på flera veckor :mad:

Det var ju jätteintressant med deubersadlarna. har kikat lite på revlas. jättebra att man ju kan få inställbart framvalv även till läderbommen, då blir det riktigt intressant! försökte få ett svar från amazonas om det går att få även på deras sadlar, men som sagt... inte mycket till svar där inte. Gillar fortfarande birgitta modellen till utseendet bättre än deubers, men kanske inte ska vara så kräsen.

nu vet jag iaf lite mer om de olika sadlarna, men det ser ut som det dröjer ett tag innan det blir ett köp för min del.
 
Sv: Amazonas sadlar isi med läderbom?

Amazonas har haft semester, och det är säkert därför du inte fått svar.
Jag går också och väntar på livstecken från dem, jag har beställt några varor som skulle levereras i slutet av augusti.

Undrar hur det blir med Elisabeth ISI? Den "vanliga" Elisabethsadeln finns ju nu med läderbom och inställbart koppjärn, så det finns kanske planer att göra detsamma med ISI? :idea:
 
Sv: Amazonas sadlar isi med läderbom?

Ja, det var bl.a. en sån fråga jag hade till dem - det borde ju vara full möjligt i alla fall.

Men då vet jag att jag inte ska ge upp hoppet om svar ännu. Annars måste jag erkänna att deubers återförsäljare lockar ordentligt just nu. men men
 

Liknande trådar

Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 575
Senast: cherie
·
Utrustning Jag funderar på att köpa en Chezz iberico... Men jag har en del stora frågetecken..:confused: I alla fall jag sätter upp en lista och...
Svar
11
· Visningar
3 871
Senast: Totola
·
Ridning Nu ska jag byta sadel. Jag behöver en större bom. Jag har älskat min amazonas Elisabeth UF, och funderar nu på att köpa en ny likadan...
Svar
3
· Visningar
1 924
Senast: Totola
·
M
Ridning har varit inne på deuber och deras länkar och amazonas och la selle och är lite i förvirring: Amazonas säger att deras sadlar är...
Svar
2
· Visningar
1 540
Senast: _Nena_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp