Ame produkts

Jag har gett min häst pulvret mot hosta ( minns ej namn/ nummer nu). Hästen fick flera vårar/ tidiga somrar hosta och jag misstänkte någon sorts pollenallergi.Tycker pulvret hjälpte.Tror jag gav det som en kur.Minns inte riktigt.
 
Nää inte enligt mig. Homeopatprodukter förstår jag mig inte på.
Vill varna för deras mineralblandning - inte något farligt, men man kke tror att hästen får i sig ordentligt med vitaminer och mineraler. Men tittar man på vad det innehåller är det egentligen bara kalk, resten är så mikroskopiska mängder för en häst att man lika gärna kan låta bli...
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
426
Senast: Empalie
·
Hundhälsa Hundens trampdynor känns torra och lite ytliga sprickor. Funderar på att testa tassalva. Tankar om ris eller ros eller tips på produkt...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Harrysen
·
Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
24
· Visningar
1 054
Senast: Nikan
·
Gnägg Tycker det känns som att priserna droppar och många ligger ute på annons läääänge, stämmer min iakttagelse? Framför allt många unga...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 121
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp