Än en gång

Sv: Än en gång

En sak till:idea:, vi reser & vandrar en del, hur gör man med mat då? Är ju inte så "praktiskt" att ha färskfoder då:angel:Och så är det ju inte så bra och "byta" foder så där till ngt torrfoder, eller tänker jag "tosigt":confused:

Sv: Än en gång

*kl*

Jag håller på att testa alg-guttens här hemma nu och är själv nyfiken på resultatet. Det var det foder som valpis fick med sig från uppfödaren och eftersom Loka inte funkar optimalt på vare sig Standardt eller de andra torrfoder jag testat på henne så ger jag det ett försök.

Helst skulle jag vilja BARFa igen, men jag har en period just nu då jag har svårt att hantera kladdandet och jag har inte kunskaper nog att göra det med en valp som växer så det knakar. Kanske längre fram.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
726
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
210
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 512
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur