Analsäckarna

Shettisar

Trådstartare
Om en hanhund drar rumpan ofta varje dag i backen är det tecken på stopp i säckarna eller han "tömmer" dom?? :confused: :angel:

Sv: Analsäckarna

så ska de inte göra. kan du inte tömma själv så åk in till vet som kan visa hur man gör.

Sv: Analsäckarna

En del hundar lyckas tömma den själva genom att göra så, men jag skulle nog kolla upp det med en veterinär om jag var du. Det kan vara inflammerat och behöver både tömmas och spolas (spolas kan inte göra hemma då det är för smärtsamt).

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 645
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 937
Senast: Nota
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 662
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka