Ang Griffin

Denver

Trådstartare
Jag köpte en griffin flatback på h**ks, jag var där o köpte den. Den är svart o jag hittar ingen sån på deras sida lr i dom gamla h**ks katalogerna jag vet inte ens vad sadel heter. Men jag har ju sett Griffin john whitaker o den är ju precis likadan är de en sån jag har :confused: Eller heter den något annat ?

Sv: Ang Griffin

Det kan inte vara en av H**ks kopior på dyrare märken då?

Griffin känner man igen, om inte annat står det "Griffin" klart och tydligt på stigläderflärpen...

Trådskaparen:
Köpte du sadeln på rea?
Isåfall är det nog tidigare hoppsadeln (d v s den innan RW:en kom in i sortimentet), som jag sett att de har sålt ut på Hööks tidigare i vinter.

Griffin känner man igen, om inte annat står det "Griffin" klart och tydligt på stigläderflärpen...

Trådskaparen:
Köpte du sadeln på rea?
Isåfall är det nog tidigare hoppsadeln (d v s den innan RW:en kom in i sortimentet), som jag sett att de har sålt ut på Hööks tidigare i vinter.

Halloj hej!! Japps det står griffin på den på stigläderflärpen.. Jag köpte den inte på rean men kan tänkas att det är en sån.. men vad heter den då då??

Ynthe skrev:

Trådskaparen:
Köpte du sadeln på rea?

Denver skrev:
men vad heter den då då??

Har för mig att den bara benämndes som 'Griffin Flatback' i katalogen. Sedan om den haft något "riktigt" namn ska jag låta vara osagt (Hööks har ju tendens att döpa om sina produkter i katalogen, vilket kan leda till en del missförstånd :smirk: )...
Däremot tror jag i detta fallet att den bara kort och gott hette Griffin Flatback.

Men om du köpte den på Hööks (som ny alltså) borde du fått med en liten plastficka med diverse information i, bl a sadelmodell, storlek o s v.

Ja oki.. nää jag fick inte med nån plast ficka..

Men tack för svaren

Ynthe skrev:
Har för mig att den bara benämndes som 'Griffin Flatback' i katalogen. Sedan om den haft något "riktigt" namn ska jag låta vara osagt (Hööks har ju tendens att döpa om sina produkter i katalogen, vilket kan leda till en del missförstånd :smirk: )...
Däremot tror jag i detta fallet att den bara kort och gott hette Griffin Flatback.

Men om du köpte den på Hööks (som ny alltså) borde du fått med en liten plastficka med diverse information i, bl a sadelmodell, storlek o s v.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 590
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 973
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 308
Senast: lizzie
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 170
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka