Bukefalos 28 år!

Ang hästreggning

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Midnight_Rose

Borde man inte kunna ta reda på när hästen blev inreggad? I mitt fall i ASVH?

Forskar som sagt om min häst, men tyvärr finns det ynkryggar till tidigare ägare som inte vågar träda fram, men är dem i hälarna tack vara info ;)
 
Sv: Ang hästreggning

Vad vill du säga med inlägget ?

Mia

Om man kan få reg datum så jag vet om hon blev reggad nyligen eller tidigt i sitt liv, då får jag även fram vem som har skickat in isåfall...;)
 
Sv: Ang hästreggning

Och ? Vad spelar det för roll ?!?! Och vad har gamla ägare med detta att göra ?
Du måste väll veta vem du köpt hästen av och varför är de gamla ägarna ynkryggar som inte träder fram som gamla ägare ?!??

Fattar inte vad DU är ute efter med ditt inlägg !

Mia
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
814
Senast: valy
·
Anläggning Jag är eventuellt intresserad av att köpa en fastighet där nuvarande ägare har hästar. Hagarna är på totalt 1000 kvm, uppdelat på två...
Svar
19
· Visningar
1 332
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 994
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp