linnsan
Trådstartare
hästarna smet i kväll och min ena pålle gick in i grannens trädgård och det såg tydligen inte trevligt ut...
..vi hade antagligen glömt att stänga en grind..när jag hämtade två av hästarna så öppnade jag grinden längst bort, men när vi släppte ut dem så öppnade vi andra grinden och stängde den naturligtvis
, men vi hade ju självklart inte en tanke på den andra grinden
..ååå är så fruktansvärt nervös just nu...har själv inte sett hur det såg ut eftersom att klockan var halv 12 och min kompis fick hem hästarna...vill nu ha hjälp med vad detta kan kosta mig som ägare?
vi har inga "bevis" på att det endast var min häst som orsakat det, men han var den ända som stod i trädgården. de andra hästarna kan alltså ha varit där och sedan "tröttnat".. ååå e verkligen konflikträdd och min kompis (som har stallet) sa: ja, får vi inte grannarna på oss nu så lär vi ju aldrig få det..är sååå arg och förbannad på mig själv just nu..
hur kunde jag glömma ngt sådant..
VÄLDIGT tacksam för svar!!!

vi har inga "bevis" på att det endast var min häst som orsakat det, men han var den ända som stod i trädgården. de andra hästarna kan alltså ha varit där och sedan "tröttnat".. ååå e verkligen konflikträdd och min kompis (som har stallet) sa: ja, får vi inte grannarna på oss nu så lär vi ju aldrig få det..är sååå arg och förbannad på mig själv just nu..
VÄLDIGT tacksam för svar!!!