JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Angående Guldfiskskålar...
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Tippan
Startdatum
Startdatum
2 Okt 2003
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
1 376
Bukefalos 30 år!
Nu kanske människor med skålar och för små akvarium byter upp sig till större akvarium!
Åh vad bra!
Vilket djur?
Övr. Djur I natt vaknade vi av ett hjärtskärande vrål.
Vi bor på landet, på slätten. I (vilda) djurväg finns det räv och grävling. Som faktiskt...
Startad av Ajda
19 Maj 2026
Svar: 7
Visningar: 488
Djur
Vilket djur
Övr. Djur Hej!
Jag och några vänner hade en diskussion i helgen och tänkte höra lite vad ni tror då vi var lite oense haha… Och för att göra det...
Startad av Animallover98
15 Dec 2025
Svar: 11
Visningar: 956
Djur
Tips för kanin för att undvika magatoni (trumsjuka)?
Övr. Djur En av våra kaniner dog i trumsjuka, det gick väldigt fort och vi förstod inte hur snabbt det kunde accelerera. Jobbig situation! Vi åkte...
Startad av Silvertjej
18 Jan 2026
Svar: 0
Visningar: 530
Djur
R
Luktar gnagare?
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Startad av Raderad medlem 149793
2 Jan 2025
Svar: 18
Visningar: 1 686
Djur
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag hade heller aldrig kunnat sätta min mamma i en sådan sits men min omtänksamma och varma och kärleksfulla son gjorde just det. Han...
Enya
16 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag råkade andas för nära min största spindel så hon sprang och gömde sig, så det blev inga foton idag. Det här är helt seriöst ett...
Sel
32 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
Igår kl 23:09