Ångrar mycket och ägnar i perioder alldeles för mycket tid åt att späka mig mentalt över val jag gjort. Det är främst relationer, att jag skuldsatte mig som ung vilket tog lång tid att betala bort och att jag inte hade ett större perspektiv som tonåring och var så destruktiv. Men det är enkelt att tänka när man kommit ut på andra sidan och utvecklats lite.

Jag ångrar inget. Det går inte att göra ogjort ändå. Ska jsg vara helt ärlig så hade jag inte ens gjort det ogjort om jag fick vrida tillbaka tiden. Inte nån av mina dåraktiga dumheter.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 207
Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
5 969
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 108
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka