Anmälningsfråga

roadkilled

Trådstartare
Har kommit till en fundering då det gäller anmälan till en tävling.
Hästen är registrerad som ponny, nu har hon ju då vuxit upp sig till en storhäst.

På anmälningsformuläret står det ju en spec ruta för ponnysar där man ska fylla i reg. nr. Ska jag göra det fastän hon nu är storhäst men reggad som ponny?

Likaså bredvid där man ska fylla i hästen snamn är det en gul (obligatorisk?) ruta där man ska fylla i hästens licens nummer vilket jag inte har då hon saknar sådan.
Ska jag skippa den rutan, för det är ju ändå bara en lokal tävling?

Sv: Anmälningsfråga

det ar ju bara att registrera om henne, jag mailade svrf om hur man skulle ga tillvaga... super latt och smidigt, fick hem hastlicensen pa nan dag bara och utan nan kostnad

pa lokal tavling kravs ju inte nan licens for hasten, sa det ar ointressant... om detta nu inte andrats, men jag hade ingen hastlicens nar jag red lokalt

Ne precis.

Men nu har jag en ny fråga.
Eftersom det tar sån :devil: lång tid att få sin ryttrarlicens så kan man väl använda kvittot på att man har betalat in det?

Det står ett 5-siffrigt nummer innan det står Sv. Ridsportsf...Blablbla...

Det borde väl vara licensnummret för jag hittar inget annat som borde kunna vara det?
Nummret står under" Mottagarkonto"
Men det funkar ju inte att anmäla sig då licensnummret inte stämmer för mej:crazy:

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men... 2
Svar
25
· Visningar
5 175
Senast: Unafraid
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en... 2
Svar
24
· Visningar
4 866
Senast: Habina
·
Hoppning Antingen är jag dum i huvudet eller så kan jag inte läsa TR. Men jag hittar ingenting om tillåtna nosgrimmor och bett för storhäst i...
Svar
3
· Visningar
1 653
M
Tävling Hej. Ja, nu måste jag få lite klarhet i dessa regler om att tävla ponny som senior. Jag ska eventuellt låna en kompis systers D-ponny...
Svar
13
· Visningar
5 428
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25