Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gissar att du menar ridstövlar?
Har ett par Soubirac som jag är mkt nöjd med och haft i 4 år.
Kostade 3'200 tror jag? Men då fick jag ett par mer speciella då jag har stl 40 i skor och inte särskilt långa ben... Har för mig att man kan få dom billigare.
Kolla annars beg marknaden, jag har fyndade ett par nya cavallo för ca 1500:- Jag bytte mina beg Petrie mot ett par splitt nya cavallo och jag hade begärt 1500:- för Petriestövlarna.
Kan mycket väl tänka mig mjukare stövlar.
Gillar inte den gipsade känslan så mycket Men vill ändå ha en stövel som ger lite stöd, men inte tokstyva.. om du förstår vad jag menar
Kollade och Ottoviano såg väldigt trevlig ut, med lite mer fyrkantig tå!! mums
Jag har också ett par Soubirac, tror jag betalade 2 600 för dem för 6 år sedan, har dock sytt in dragkedja i dom som krånglar lite. Annars älskar jag dom.
Petrie! Du kan kolla på mina då du kommer, prova är ju ingen idé vi har ju inte samma storlek ngnstans skulle jag tro. Men jag tycker de är betydligt trevligare än Cavallo. Och billigare...
Jag har ett par sergio grassio som jag är väldigt nöjd med! har för mig att de kostade typ 3-4000.. kommer inte ihåg riktigt..
Men de är väldigt sköna, mjukare men ger bra stöd!
Juridik & Ekonomi Jag tror du matats med skräckpropanganda?
Läs vad kloka @Görel skriver!
Socialtjänsten vill ingen illa och som hon skriver så sker...
Ekonomi & Juridik Nej vill man vara helt absolut säker på att ingenting stjäls så ska man inte ha någonting i ett stall. Varken sadel, häst, pass eller...