Annonser på nätet?

Lupin

Trådstartare
Hej! Sitter och funderar över vilka sidor på nätet det finns med hundannonser? Blocket och Vovve känner jag till (åsså Bukes såklart), men det är allt! Men jag vet att det finns fler ställen. Någon som kan tipsa?

:bump:

Sv: Annonser på nätet?

Du kan söka på www.hastannonser.se, sen får du klicka på "avanceradsök". Då kan du ändra till "andra djur". Sen kan du t.ex. skriva "hund" eller "valp(ar)" i sökrutan. Hoppas du hittar något roligt. :D

Sv: Annonser på nätet?

Är du intresserad av en speciell ras kan du gå in på rasklubbarnas hemsidor - där brukar valpkullar annonseras ut som uppfyller rasklubbens krav samt ev omplaceringshundar!

Javan

Liknande trådar

Övr. Hund Funderade lite på hur man ser på sina hundar. Vad ser ni när ni tittar på eran hund? Tror ni att andra ser på er hund på samma sätt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 526
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Idag har jag vart sämsta matten ever känns det som. Jag har vart så sjuk att det vart helt omöjligt för mig att röra mig. Har haft 40... 2
Svar
30
· Visningar
1 853
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 231
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI