Bukefalos 28 år!

Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Häst som säljs pga börjat slänga av - bl.a bocka i galoppfattningar.
Två stycken längre ned i texten: Behandlad i bäckenet av kiropraktor och gjort stora framsteg under hösten.


hmm... vet inte om det bara är jag men jag ser ett samband :idea: kanske en tur till veterinären vore på sin plats.
 
Schäferblandning :idea:
:nailbiting: Den står på hela underbenet från hasen och ner? :nailbiting:

Mattie_stack_small.jpg


:banghead::banghead::banghead:
 
Är det bara jag som har en liten, liten gnutta ångest varje gång man lägger upp en hästrelaterad annons eftersom man någonstans har den här tråden i bakhuvudet och riskerar att hamna här om man klantar till det? :D

Jag tänkte tvärtom, eftersom jag här sett så många annonser som är slarvigt skrivna, med syftningsfel och stavfel etc så fick det mig att vara extra noggrann innan jag la ut min annons.
 
Håller med Görel. Ändå var den enda annonsen jag har gjort(åt en vän så jag hade bristande material!) inte så bra. Inga stavfel eller syftningsfel men ja, hästen reds bara i ett varv på filmen, fanns inga bra bilder och lite sånt som gör den osäljbar enligt buke. Den var såld efter 2v iallafall :D
 
Någon som blivit dumpad av hästtjejen månne? 450 spänn vill han ha för en sadelhängare, tränskrok, ett ganska dassigt schabrak och ett mycket dassigt träns :p


Vet inte vad sakerna heter. Men ställningen är till för att hänga upp sadeln på. Den lilla upphängningen är till för att hänga upp träns eller liknande. Ett träns medföljer, det på bilden passar en större häst. Ett schabrak medföljer det på bilden HV polo i nyskick, kostar nytt över 500 kr. Allt säljs som en enhet, delas ej upp i flera försäljningar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
3 921
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 251
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
68 69 70
Svar
1 389
· Visningar
55 495
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 124
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp