Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
En annons på en häst tillsalu:
Snäll i alla hantering. Hovslagare kan lämnas själv i stallet och hagen.

Undrar om det ingår en hosvalage som dessutom kan lämnas själv!? Vad pengar man kommer spara 😁
Hur länge kan man lämna hovslagaren själv utan att han rymmer? Jag har ju mina hästar på lösdrift, är det ok att jag lämnar hovslagaren själv i stallet mellan skoningarna eller nallar han ur fodertunnorna och river ut allt i gången? :confused:
 
Hur länge kan man lämna hovslagaren själv utan att han rymmer? Jag har ju mina hästar på lösdrift, är det ok att jag lämnar hovslagaren själv i stallet mellan skoningarna eller nallar han ur fodertunnorna och river ut allt i gången? :confused:
Annonsen saknar viktiga detaljer angående den medföljande hovslagaren är jag rädd. Den är verkligen ofullständig. Om man skriver ut allt direkt så slipper ju folk fundera 🤔
 
"Söker skötare till min valack. söker någon som kan hjälpa till med stallsysslor (mockning, packa hö och kraftfoder) och att pyssla om min häst. I dagsläget ingen ridning, gärna promenader, ev. longering/tömkörning om du är duktig på det. Ser gärna att du är över 18 och har god hästvana."

gissar hon kanske inte får så många svar?
 
"Söker skötare till min valack. söker någon som kan hjälpa till med stallsysslor (mockning, packa hö och kraftfoder) och att pyssla om min häst. I dagsläget ingen ridning, gärna promenader, ev. longering/tömkörning om du är duktig på det. Ser gärna att du är över 18 och har god hästvana."

gissar hon kanske inte får så många svar?

Är det gratis och inte ligger långt ut i obygden så är det nog inte omöjligt med en hel del svar. Har fått flera förfrågningar från folk som saknar stallet men inte rider längre om de inte kan få komma och pyssla lite med hästarna ibland.
 
Dagens mest skumma sadelannons. Det finns flera bilder på sadeln men de skummaste var två bilder framifrån. En bild när man ser en hand där man spretar med fingrarna så mycket det går och en bild där fingrarna hålls ihop?! Wtf? Vilken info tror man att de bilderna ger?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
32 33 34
Svar
667
· Visningar
46 476
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 720
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp