Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skummläste/scrollade, såg det kursiva i farten och tänkte ’ men gud, kontaktannonser på Facebook?’ :eek:


Fick ju scrolla tillbaka!:angel:
Och med lite fantasi kunde det ju faktiskt varit det :laugh::laugh:

”Jag är en kvinna på 36år som söker en trygg, lugn vän ej över ca 1.60 som gillar härliga långa uteritter
men även ett pass i paddocken.
Min nya vän behöver vara snäll i all hantering såsom sko,lasta,duscha och kunna stå på box själv.
Ras utan betydelse.

.........(Osv-tog inte med hela annonsen) ..........”
 
Hittade denna på LinkedIn och tyckte den var rätt lustig 😄 Bra koncept dock! Inhyrd mockningshjälp är ju guld, men kanske skulle någon som kan formulera sig på svenska ha skrivit den.
38C35F28-3603-49A7-8D14-720E47D29BE3.png
 
Något konfunderad över annonsen på en travhäst jag just såg som illustrerades med en bild på en giraff 🤔 Med en notering i texten om att det var fel bild och man fick maila för rätt. Det går ju väldigt lätt att redigera sin annons, eller är det ett nytt marknadsföringsknep?

Kanske en säljare som VILL ha brevvänner :idea: Andra skriver ju tydligt "inga brevvänner" osv. :p
 
Stör mig på alla ponnyannonser med text som går ungefär så här "Efter tre år är det nu dags för oss att sälja X då ryttaren blivit för lång. Vi vill hitta ett för-alltid-hem."

Så det är okej för dem att sälja efter något år men de kräver att köparna ska ha kvar ponnyn för alltid? :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
32 33 34
Svar
667
· Visningar
46 492
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 720
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp