Annonsera mera VII

Alltså jag stör mig på annonser där hästarna redan är sålda. Tex en fjordhingst som kom till sin "nya" ägare för över en vecka sedan, men annonsen ligger kvar. Varför har folk så svårt för att ta bort annonser?

Sist jag la upp en annons var varan såld efter två dagar, det första jag gjorde efter att köparen hört av sig om att varan passade, var att plocka bort annonsen.
 
Hmm läste precis en annons för stallplatser. Kan absolut förstå att alla inte är bra på att stava mn var lite många felstavningar.

Ut-släp ingår på vardagar, häst-expert tillgänglig, en kvart hektar, kompetenta stall-personal var bara några exempel.

Undrar spontant vad hästexperten är expert på allt från Foder till ridning, skador eller något specifikt område? En kvart hektar av vad?
 
Hmm läste precis en annons för stallplatser. Kan absolut förstå att alla inte är bra på att stava mn var lite många felstavningar.

Ut-släp ingår på vardagar, häst-expert tillgänglig, en kvart hektar, kompetenta stall-personal var bara några exempel.

Undrar spontant vad hästexperten är expert på allt från Foder till ridning, skador eller något specifikt område? En kvart hektar av vad?

Har inte alla stall en häst-expert? 😉😅 självutnämnd iaf
 
Hmm läste precis en annons för stallplatser. Kan absolut förstå att alla inte är bra på att stava mn var lite många felstavningar.

Ut-släp ingår på vardagar, häst-expert tillgänglig, en kvart hektar, kompetenta stall-personal var bara några exempel.

Undrar spontant vad hästexperten är expert på allt från Foder till ridning, skador eller något specifikt område? En kvart hektar av vad?
Jag tror mig veta vem denna expert är och I beg to differ…. 😜
 
Hmm läste precis en annons för stallplatser. Kan absolut förstå att alla inte är bra på att stava mn var lite många felstavningar.

Ut-släp ingår på vardagar, häst-expert tillgänglig, en kvart hektar, kompetenta stall-personal var bara några exempel.

Undrar spontant vad hästexperten är expert på allt från Foder till ridning, skador eller något specifikt område? En kvart hektar av vad?
Oj såg denna annonsen nu, personen ifråga har ju postat 15 stycken annonser och dom har JÄTTE konstiga bilder O_o
 
Hmm läste precis en annons för stallplatser. Kan absolut förstå att alla inte är bra på att stava mn var lite många felstavningar.

Ut-släp ingår på vardagar, häst-expert tillgänglig, en kvart hektar, kompetenta stall-personal var bara några exempel.

Undrar spontant vad hästexperten är expert på allt från Foder till ridning, skador eller något specifikt område? En kvart hektar av vad?

Hmm…. Ut-släp? Hur gör de det? :confused: Hästar är ju ganska tunga. Släpar de dem på en presenning med en traktor eller nåt?:idea:
 
Nu är det morgonritt som gäller 😅 Är det inte bara enklare att skaffa en medryttare?!
 

Bifogade filer

  • CB6ED432-2B6A-462C-B4FA-37702BA42DE4.jpeg
    CB6ED432-2B6A-462C-B4FA-37702BA42DE4.jpeg
    50,2 KB · Visningar: 178
Hmm läste precis en annons för stallplatser. Kan absolut förstå att alla inte är bra på att stava mn var lite många felstavningar.

Ut-släp ingår på vardagar, häst-expert tillgänglig, en kvart hektar, kompetenta stall-personal var bara några exempel.

Undrar spontant vad hästexperten är expert på allt från Foder till ridning, skador eller något specifikt område? En kvart hektar av vad?
Samma person som inte är en "feggis" och bara lit ful? 😅 (enligt presentationstexten)
 
Haha jag såg nog den i en fb grupp med om det är SMEG kylskåpet? 😁
Japp! Känner att jag måste copypasta så att alla kan ta del av det magnifika här (även om det saknar hästelementet) 😂

"Satan vad jag hatar detta kylskåp.

Det är det sämsta jag hanterat i mina händer och då ska gudarna veta att jag levt.

Som vanligt har italienarna lagt all krut på designen och noll på kvalitet. De har bara sparkat ihop en massa delar och bett till gud. Korstecken, ave maria, fan och hans moster.

Var ska jag börja? Frysluckans handtag gick sönder första veckan eftersom en billig plastdel bröts i en miljon bitar. Försökte silvertejpa luckan på plats men det gick givetvis åt helvete.

Allt pajade.

En ny lucka kostade mig 1500 kronor. I fyllan och villan slarvade jag bort en annan plast-mojäng som bär upp själva luckan. En ny sådan skulle kosta mig - sitter du ner - 829 kronor. Detta blev droppen. Jag frågade reservdelsfirman när plast blev dyrare än kokain men tjejen svarade att priset beror på var delen tillverkas.

Uppenbarligen på månen.

Dra åt helvete.

Vad mer.

Jo varje natt knäpper frysen med höga smällar när den börjar ”jobba” dvs försöka alstra kyla. Då smäller det som Malmö-bomber anno 2013 ska du veta. Jag har fått posttraumatisk stress. Numera är sladden utdragen nattetid för att jag ska kunna få en blund. Så varje morgon är det en bastu inne i kylen. Jag leker dagligen rysk roulette med hälsan när jag testar om den jästa A-filen går att sleva i sig.

Det spelar för övrigt ingen roll om fanskapet ens hade varit igång. Den kyler ändå inte ett skit. Det blir som bäst 11 grader. Smöret rinner konstant.

Det är så sjukt.

Det är som att fanskapet bara lajvar kylskåp. Jag vet helt ärligt inte vad detta är. Ett skafferi som drömmer om att bli en kylklamp?

Allt är så jävla dåligt med detta skit.

Jag vill att han ska dö.

Lägg ett bud.

Finns i Malmö. Ta med bärhjälp. Jag tänker inte lyfta. Kan öppna dörren."
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 873
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 965
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 445
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
365
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp