Annonsera mera VII

Japp! Känner att jag måste copypasta så att alla kan ta del av det magnifika här (även om det saknar hästelementet) 😂

"Satan vad jag hatar detta kylskåp.

Det är det sämsta jag hanterat i mina händer och då ska gudarna veta att jag levt.

Som vanligt har italienarna lagt all krut på designen och noll på kvalitet. De har bara sparkat ihop en massa delar och bett till gud. Korstecken, ave maria, fan och hans moster.

Var ska jag börja? Frysluckans handtag gick sönder första veckan eftersom en billig plastdel bröts i en miljon bitar. Försökte silvertejpa luckan på plats men det gick givetvis åt helvete.

Allt pajade.

En ny lucka kostade mig 1500 kronor. I fyllan och villan slarvade jag bort en annan plast-mojäng som bär upp själva luckan. En ny sådan skulle kosta mig - sitter du ner - 829 kronor. Detta blev droppen. Jag frågade reservdelsfirman när plast blev dyrare än kokain men tjejen svarade att priset beror på var delen tillverkas.

Uppenbarligen på månen.

Dra åt helvete.

Vad mer.

Jo varje natt knäpper frysen med höga smällar när den börjar ”jobba” dvs försöka alstra kyla. Då smäller det som Malmö-bomber anno 2013 ska du veta. Jag har fått posttraumatisk stress. Numera är sladden utdragen nattetid för att jag ska kunna få en blund. Så varje morgon är det en bastu inne i kylen. Jag leker dagligen rysk roulette med hälsan när jag testar om den jästa A-filen går att sleva i sig.

Det spelar för övrigt ingen roll om fanskapet ens hade varit igång. Den kyler ändå inte ett skit. Det blir som bäst 11 grader. Smöret rinner konstant.

Det är så sjukt.

Det är som att fanskapet bara lajvar kylskåp. Jag vet helt ärligt inte vad detta är. Ett skafferi som drömmer om att bli en kylklamp?

Allt är så jävla dåligt med detta skit.

Jag vill att han ska dö.

Lägg ett bud.

Finns i Malmö. Ta med bärhjälp. Jag tänker inte lyfta. Kan öppna dörren."
Och det blev faktiskt ännu roligare att läsa annonsen på skånska😂🙈
 
Japp! Känner att jag måste copypasta så att alla kan ta del av det magnifika här (även om det saknar hästelementet) 😂

"Satan vad jag hatar detta kylskåp.

Det är det sämsta jag hanterat i mina händer och då ska gudarna veta att jag levt.

Som vanligt har italienarna lagt all krut på designen och noll på kvalitet. De har bara sparkat ihop en massa delar och bett till gud. Korstecken, ave maria, fan och hans moster.

Var ska jag börja? Frysluckans handtag gick sönder första veckan eftersom en billig plastdel bröts i en miljon bitar. Försökte silvertejpa luckan på plats men det gick givetvis åt helvete.

Allt pajade.

En ny lucka kostade mig 1500 kronor. I fyllan och villan slarvade jag bort en annan plast-mojäng som bär upp själva luckan. En ny sådan skulle kosta mig - sitter du ner - 829 kronor. Detta blev droppen. Jag frågade reservdelsfirman när plast blev dyrare än kokain men tjejen svarade att priset beror på var delen tillverkas.

Uppenbarligen på månen.

Dra åt helvete.

Vad mer.

Jo varje natt knäpper frysen med höga smällar när den börjar ”jobba” dvs försöka alstra kyla. Då smäller det som Malmö-bomber anno 2013 ska du veta. Jag har fått posttraumatisk stress. Numera är sladden utdragen nattetid för att jag ska kunna få en blund. Så varje morgon är det en bastu inne i kylen. Jag leker dagligen rysk roulette med hälsan när jag testar om den jästa A-filen går att sleva i sig.

Det spelar för övrigt ingen roll om fanskapet ens hade varit igång. Den kyler ändå inte ett skit. Det blir som bäst 11 grader. Smöret rinner konstant.

Det är så sjukt.

Det är som att fanskapet bara lajvar kylskåp. Jag vet helt ärligt inte vad detta är. Ett skafferi som drömmer om att bli en kylklamp?

Allt är så jävla dåligt med detta skit.

Jag vill att han ska dö.

Lägg ett bud.

Finns i Malmö. Ta med bärhjälp. Jag tänker inte lyfta. Kan öppna dörren."
:rofl::rofl::rofl:
Det räcker inte med bara en skratt reaktion 😂

"Kan öppna dörren." 😂
 
Japp! Känner att jag måste copypasta så att alla kan ta del av det magnifika här (även om det saknar hästelementet) 😂

"Satan vad jag hatar detta kylskåp.

Det är det sämsta jag hanterat i mina händer och då ska gudarna veta att jag levt.

Som vanligt har italienarna lagt all krut på designen och noll på kvalitet. De har bara sparkat ihop en massa delar och bett till gud. Korstecken, ave maria, fan och hans moster.

Var ska jag börja? Frysluckans handtag gick sönder första veckan eftersom en billig plastdel bröts i en miljon bitar. Försökte silvertejpa luckan på plats men det gick givetvis åt helvete.

Allt pajade.

En ny lucka kostade mig 1500 kronor. I fyllan och villan slarvade jag bort en annan plast-mojäng som bär upp själva luckan. En ny sådan skulle kosta mig - sitter du ner - 829 kronor. Detta blev droppen. Jag frågade reservdelsfirman när plast blev dyrare än kokain men tjejen svarade att priset beror på var delen tillverkas.

Uppenbarligen på månen.

Dra åt helvete.

Vad mer.

Jo varje natt knäpper frysen med höga smällar när den börjar ”jobba” dvs försöka alstra kyla. Då smäller det som Malmö-bomber anno 2013 ska du veta. Jag har fått posttraumatisk stress. Numera är sladden utdragen nattetid för att jag ska kunna få en blund. Så varje morgon är det en bastu inne i kylen. Jag leker dagligen rysk roulette med hälsan när jag testar om den jästa A-filen går att sleva i sig.

Det spelar för övrigt ingen roll om fanskapet ens hade varit igång. Den kyler ändå inte ett skit. Det blir som bäst 11 grader. Smöret rinner konstant.

Det är så sjukt.

Det är som att fanskapet bara lajvar kylskåp. Jag vet helt ärligt inte vad detta är. Ett skafferi som drömmer om att bli en kylklamp?

Allt är så jävla dåligt med detta skit.

Jag vill att han ska dö.

Lägg ett bud.

Finns i Malmö. Ta med bärhjälp. Jag tänker inte lyfta. Kan öppna dörren."
För några år sen hade samma kille lagt ut en annons på ett sängskåp, det var också fantastiskt roligt!
 
Ngn som tidigare i veckan sålde biljetter till Herning. Det var "lite bättre platser" i buissnis class😂
Vet inte om du syftar på ordvalet eller stavningen men är det stavningen så är det ett svårstavat ord. Jag kollar alltid upp att jag stavat rätt på det och i ungefär 80% av fallen har jag snott ihop bokstäverna
 
Kollade lite på hästnet för skojs skull. Öppnade en annons med en grå häst enligt bilden. Fanns 2 bilder på en grå häst och sen 2 filmer. Den ena filmen så är nog hästen grå på men väldigt dålig kvalitet, på den andra så var det en vit häst...
Är säkert samma häst men vid olika åldrar för den är verkligen grå på bilderna och väldigt ljus/vit på filmen.
Hade varit bra om det stod i annonsen att bilderna och filmen där den hoppar är äldre än filmen där den rids "vanligt".
 
Kollade lite på hästnet för skojs skull. Öppnade en annons med en grå häst enligt bilden. Fanns 2 bilder på en grå häst och sen 2 filmer. Den ena filmen så är nog hästen grå på men väldigt dålig kvalitet, på den andra så var det en vit häst...
Är säkert samma häst men vid olika åldrar för den är verkligen grå på bilderna och väldigt ljus/vit på filmen.
Hade varit bra om det stod i annonsen att bilderna och filmen där den hoppar är äldre än filmen där den rids "vanligt".
Som min häst, ser ut att vara fux på senvintern och nästintill vit en bit in på sommaren. Och rödskimmel däremellan 😄
 
Bland hästrelaterade annonser på Blocket är det karateskydd till salu. Man undrar ju då genast om det är någon som haft en häst som gillat att sparkas som säljer dem 🤣
 

Bifogade filer

  • 3D805828-D816-47EA-817A-8D6B6611DE97.jpeg
    3D805828-D816-47EA-817A-8D6B6611DE97.jpeg
    66,7 KB · Visningar: 75
Nu är det ju modernt med lite trasiga jeans, men hur kan man då veta om de verkligen är i fint skick!? Det kan ju vara nåns gamla festival-partybrallor med rödvinsfläckar, grönska på knäna och hundbajs i röven som inte gått bort i tvätten. Och som man helt enkelt saxat och krafsat bort det värsta från. Jäkla fint skick!
:wtf: :D :nailbiting:

Screenshot_20220820-224556_Gallery.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
32 33 34
Svar
667
· Visningar
46 590
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 363
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
295
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp