Annonsera mera VII

Nu är det ju modernt med lite trasiga jeans, men hur kan man då veta om de verkligen är i fint skick!? Det kan ju vara nåns gamla festival-partybrallor med rödvinsfläckar, grönska på knäna och hundbajs i röven som inte gått bort i tvätten. Och som man helt enkelt saxat och krafsat bort det värsta från. Jäkla fint skick!
:wtf: :D :nailbiting:

Visa bifogad fil 98281
För 50kr får de vara värt risken 😆
 
"Rübben Romanus

SÄNKT PRIS! Fin begagnad dressyrsadel. Den är använd och tävlad i.
Köptes med när vi köpte min första ponny (c-ponny, passade helt perfekt. Och han e ”normal” svankad).
Säljes för jag ska köpa större häst, finns en sadelgjord på 50cm som man kan köpa med för 20kr (också använd).
Fortfarande fint skick och kan användas i minst 7 år till.
Kanske inte den snyggaste Rübben du kan hitta men den är billig och fungerar bra.
Helt okej läder.
Ej använd på typ nåt år men såklart har jag puttast den.

Det går att sänka priset med ungefär 300kr vid snabb smidig affär"

På bilden på sadeln syns det klart och tydligt att det står Stübben
 
"Rübben Romanus

SÄNKT PRIS! Fin begagnad dressyrsadel. Den är använd och tävlad i.
Köptes med när vi köpte min första ponny (c-ponny, passade helt perfekt. Och han e ”normal” svankad).
Säljes för jag ska köpa större häst, finns en sadelgjord på 50cm som man kan köpa med för 20kr (också använd).
Fortfarande fint skick och kan användas i minst 7 år till.
Kanske inte den snyggaste Rübben du kan hitta men den är billig och fungerar bra.
Helt okej läder.
Ej använd på typ nåt år men såklart har jag puttast den.

Det går att sänka priset med ungefär 300kr vid snabb smidig affär"

På bilden på sadeln syns det klart och tydligt att det står Stübben
Det kanske är en piratkopia? 😆
 
"Rübben Romanus

SÄNKT PRIS! Fin begagnad dressyrsadel. Den är använd och tävlad i.
Köptes med när vi köpte min första ponny (c-ponny, passade helt perfekt. Och han e ”normal” svankad).
Säljes för jag ska köpa större häst, finns en sadelgjord på 50cm som man kan köpa med för 20kr (också använd).
Fortfarande fint skick och kan användas i minst 7 år till.
Kanske inte den snyggaste Rübben du kan hitta men den är billig och fungerar bra.
Helt okej läder.
Ej använd på typ nåt år men såklart har jag puttast den.

Det går att sänka priset med ungefär 300kr vid snabb smidig affär"

På bilden på sadeln syns det klart och tydligt att det står Stübben
Älskar att man kan köpa med sadelgjorden för 20 kr 🤣🤣
 
Vad ska hon stoppa i frysen!??



Screenshot_20220823-025009_Facebook.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 981
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 974
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 477
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
377
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp