Annonsera mera VII

Aha. Mina mörkbruna stigläder saluförs som tabacco. Men å andra sidan har jag sett andra tabacco-kulörer också, i ett brett spann av ljusare till mörkare. Därför jag inte reagerade :)
Mörkbrun är ju en mörkt brun, tänker jag.
Tabacco mer rödtonad, den är nog säkert i olika kulörer också precis som vanligt brunt läder är.
Men för mej är Tabacco en helt egen (väldigt ofta mycket ljusare) färg även om den är brun i sin grund.
 
Tabacco kan vara allt i från rätt ljus till mörkt brun.
Här är Prestige Tabacco tex

1BCFE4A2-0E54-41E7-92DA-959B80B60493.jpeg
 
Min fina Namn förolyckades och blev triangelmärkt av sina skador.
Hög ridbarhet, trevligt lynne, modig en vacker häst med positiv inställning till arbete. Möderne tävlad och placerad i svårhoppning, Namn hade också kapacitet för 130-140 hoppning men vi hann aldrig komma dit.
Är väldigt mån om hemmet och kan tänka mig att köpa tillbaka henne för samma summa om hon inte blir dräktig. Hon har haft en avkomma och allt gick fint med både dräktigheten, fölning och föräldraskapet.
Alltså - det verkar svårt att ta föl på en död häst?!? :confused::laugh:
 
En som postar i en medryttargrupp. Har ett sto som man ev kan få rida på i skritt, men först ska man ta lektion för ägaren (som ägaren tar betalt för). Sen har personen en 5-åring som ska fortsätta utbildas, ”du behöver vara stridspilot som tex tävlat fälttävlan och sitter kvar trots explosiva utbrott. Ingen betalning åt något håll, du gör detta för att du älskar att hålla på med hästar”
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 722
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 959
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 433
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
353
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp