Annonsera mera VII

Tackar allra ödmjukast för alla förslag.
:angel:

Men, jag gick faktiskt emot era förslag och gjorde en ordinär annons, utan syftingsfel och den var dessutom ett objekt, och inte subjekt.

Och Voilà!

Den såldes genom att en person skickade en handpenning inom ett par timmar.

Så, ni får försöka med någon annan hugad annonsör.

Jag tycker dock att transporten är både viktbärande, balanserad och lojal (trogen? :D), och den går fram nästan överallt. Byggd i något lite uppförsbacke. Den har också en mycket tydlig av- och på-knapp, och hittar aldrig på hyss vid stillastående.

Den kan även stå ensam.

Men som sagt, tack ändå, kära vänner! :cool::love:
 
Tackar allra ödmjukast för alla förslag.
:angel:

Men, jag gick faktiskt emot era förslag och gjorde en ordinär annons, utan syftingsfel och den var dessutom ett objekt, och inte subjekt.

Och Voilà!

Den såldes genom att en person skickade en handpenning inom ett par timmar.

Så, ni får försöka med någon annan hugad annonsör.

Jag tycker dock att transporten är både viktbärande, balanserad och lojal (trogen? :D), och den går fram nästan överallt. Byggd i något lite uppförsbacke. Den har också en mycket tydlig av- och på-knapp, och hittar aldrig på hyss vid stillastående.

Den kan även stå ensam.

Men som sagt, tack ändå, kära vänner! :cool::love:
Jag skulle byta lojal till följsam, annars anser jag att det var en förlustaffär från din sida då du inte beskrivit din forna vän på rättvist sätt! Nu kommer den säkert att bli en vandringspokal :(


:p
 
Jag skulle byta lojal till följsam, annars anser jag att det var en förlustaffär från din sida då du inte beskrivit din forna vän på rättvist sätt! Nu kommer den säkert att bli en vandringspokal :(


:p
Alltså, nu har transporten åkt till sitt nya hem och där kommer den att få det bra!

Hussen var meka-kunnig och lade sig snabbt på knä för att komma in underrede och alla fyra hjul.

Matten pratade sig varm om att transporten skulle få många uppgifter att göra och den skulle inte bli bortglömd i ett hörn. Kanske skulle den förutom ponnier, få äran att transportera kalvar och säkert också skräp och prylar av större modechang.

Jag vinkade av den och fällde faktiskt inte en enda tår. Såld till önskat pris utan tillstymmelse till pruta, och inom 20 h från det att annonsen lades ut, kan man inte vara mer än nöjd.

Den nya familjen fick också all information om transportens extravaganta utstyrsel (läs enkelt sparkskydd, ny elkoppling osv), och även mindre smickrande sidor som på sikt behöver åtgärdas.

No return-policy med andra ord.

Men den kommer att bli älskad, det är jag säker på. Trots att det var första bästa köpare!

:cool: :up:
 
Alltså, nu har transporten åkt till sitt nya hem och där kommer den att få det bra!

Hussen var meka-kunnig och lade sig snabbt på knä för att komma in underrede och alla fyra hjul.

Matten pratade sig varm om att transporten skulle få många uppgifter att göra och den skulle inte bli bortglömd i ett hörn. Kanske skulle den förutom ponnier, få äran att transportera kalvar och säkert också skräp och prylar av större modechang.

Jag vinkade av den och fällde faktiskt inte en enda tår. Såld till önskat pris utan tillstymmelse till pruta, och inom 20 h från det att annonsen lades ut, kan man inte vara mer än nöjd.

Den nya familjen fick också all information om transportens extravaganta utstyrsel (läs enkelt sparkskydd, ny elkoppling osv), och även mindre smickrande sidor som på sikt behöver åtgärdas.

No return-policy med andra ord.

Men den kommer att bli älskad, det är jag säker på. Trots att det var första bästa köpare!

:cool: :up:
Du låter som en ansvarsfull fd ägare som verkligen hittat ett bra hem till din gamla trotjänare. :heart
 
Jisses vilka puckon det finns! Påminner mig om den annons jag såg en gång för en träning där illustrationsbilden var på en häst som gick bakom hand riden på stångbett och graman :rage:.
Eller hur! Nu var jag själv tankspridd och red iväg i keps häromdagen men kom på mig 50 m från stallet att det kändes lite lätt och luftigt och tvärvände :laugh: Men jag skulle ju inte annonsera med det...:eek:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
32 33 34
Svar
667
· Visningar
46 538
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 362
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
295
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp