Annonsera mera VII

Jag vet inte riktigt vad dom menar men för mig är det helt otänkbart att det inte finns vatten året om att tillgå. Mat och vatten är liksom det mest basic..
Jag har stått i stall där stallägaren ansvarade för vatten i hagarna sommarhalvåret men inte på vintern. Hästarna hade ju fortfarande vatten i hagen men på vintern fick man sköta det själv och köra dunkar från stallet.
Nuvarande stall ingår ingen service alls kring vatten i hagen utan man gör det själv året om.
 
Jag har stått i stall där stallägaren ansvarade för vatten i hagarna sommarhalvåret men inte på vintern. Hästarna hade ju fortfarande vatten i hagen men på vintern fick man sköta det själv och köra dunkar från stallet.
Nuvarande stall ingår ingen service alls kring vatten i hagen utan man gör det själv året om.
Ja då hade ni fortfarande tillgång. Det är ordet tillgång jag hakar upp mig på. Som om det inte finns att ta vatten på vintern någonstans 😬
 
Ja då hade ni fortfarande tillgång. Det är ordet tillgång jag hakar upp mig på. Som om det inte finns att ta vatten på vintern någonstans 😬

Jag hoppas verkligen det men om jag har fattat rätt så är det väl det @Blyger har sett hos flera stall.
Sverige är ju avlångt men hos mig krävs termobar eller liknande isolerat/eldrivet kar för att det ska vara tillgång till vatten hela vintern. Alltså måste man inte bara konka själv, det ska finnas ström också.
 
  • Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
51 024
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 974
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 477
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
382
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp