Annonserng och Länkning - Läs här först!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

IngelaH

Trådstartare
Annonsering

Citat ur forumreglerna:
Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.

Annonsering är inte tillåtet i forumen, annonserar gör man under radannonser.

Till annonsering hör även frågor om vem som säljer xxx, efterlysningar, träningar, tränare, ridskolor och vädjanden om PM.

Om du undrar över något en medlem har skrivit om, be inte om PM med affärsnamnet, namn, telefonnummer osv i tråden.
Skicka istället ett PM själv till medlemmen och fråga.

Länkning

Citat ur forumreglerna:
För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

Detta innebär att man svarar på frågan i tråden och eventuellt därefter länkar vidare. Ett svar med endast länkning eller hänvisning till annan webbsite löper stor risk att raderas omgående (utan motivering från moderator).

IngelaH
Moderator
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Det kommer ju regelbundet frågor om skydd i terrängen, precis som det hela tiden kommer nya skydd. De flesta trådar är rätt röriga, med...
Svar
7
· Visningar
7 641
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 528
Senast: Gunnar
·
Bukefalos En husregel på forumet säger att För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en...
Svar
8
· Visningar
1 345
Senast: AnnN
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 066
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp