Annorlunda pannband!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Magendy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 999
M

Magendy

Hej! Letar efter ett träns med ett lite annorlunda pannband. Pannbandet är utformat som ett bett i mässing och vet att det finns att köpa någonstan med kommer inte ihåg vart! Någon som har något el vet vart man kan köpa ett???

Sv: Annorlunda pannband!

ÅHHH!! Jag hade ett sånt!!! Undrar om jag inte har kvar det.. ska kolla!!! Svart, med ett bett i mitten? bettet är lixom för sig själv, med lädret spänt som sidostycken?? knepig beskrivning, men är det ett sånt så förstår du mig!!

Tack för alla svar! nu ska jag bara se vilket jag ska köpa! :banana:

Ingen som har ett beg att sälja till mig?

Men om det är till salu så kan jag tänka om vad gäller färg!!! har du några bildet på tränset?

Alltså, jag hade inte tänkt sälja det men jag använder det inte heller så om du är intresserad så kan jag sälja det. Har ingen bild men kan fotografera idag. :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 251
Senast: dukie
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
533
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
481
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V