Bukefalos 28 år!

Antal inlägg....

EmmaW

Trådstartare
Enligt räknaren har jag 619 inlägg skrivna.....det har stått det ganska länge nu och summan ändras inte när jag skriver nya inlägg vilket jag skrivit ganska många av nu, därav min upptäckt.....vad har hänt???
Kommer jag alltid vara en springare nu???:D

Såg nu att det blev 620...men det fattas ju massa inlägg som jag skrivit i räknaren?:cool:
 
Sv: Antal inlägg....

Det är inte alla forum, som är inräknade i "räknaren". Snackforumen, där det mest är lek- och tjatter till exempel tillhör inte de forum, som räknas. För då skulle nog en del användare bli bukefalister inom ett par timmar ;).

Mvh

IngelaH
 
Sv: Antal inlägg....

Vilka räknar du som snackforum? Har för mig att Senior och ÄU brukar räknas dit. Jag skriver nästan uteslutande på Senior numera, inte skulle jag ha fått ihop min förskräckliga statistik om inte inläggen på Senior räknades.

Ullo t ex kallar sig moderator på Snack.
 
Senast ändrad:
Sv: Antal inlägg....

Gnägg-forumen och Lek-forumen räknade inte inlägg tidigare.
De flesta av dessa forum är ju borttagna nu, och jag vet inte om Gnägg fortfarande är utan räknare?
 
Sv: Antal inlägg....

Jag tycker det finns en del vettiga inlägg på Gnägg, så det känns som att de borde räknas. Vore konstigt annars tycker jag.
 
Sv: Antal inlägg....

annledning för min fråga är ju att inlägg på senior har räknats förr hos mig men inte nu uppenbarligen??....det kan jag tycka är lite konstigt....:angel:
 
Sv: Antal inlägg....

Den tråden går under prefixet Lek&Tjatter så det kanske är trådar under det prefixet som inte räknas numera?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 102
Senast: Yeah but
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 621
Senast: Nahar
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 573
Senast: karl_h
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp