Madick

Trådstartare
Mitt barn har råkat börja prenumerera på någon SMS-tjänst som kostar 15 kr/vecka men blev rädd och deletade bekräftelsen där det stod hur man stoppar det. Det enda jag vet är att företaget heter Antiphony men jag hittar inget när jga söker på det som ger mig ledtrådar hur jag tar kontakt med dem.

Någon som vet vad det kan vara och hur vi blir av med det?

Sv: Antiphony

Man kan byta nummer utan att byta abonnemang. Det var det enda som funkade när min son fick nåt sånt sk*t i mobilen.

Sv: Antiphony

Det är ett sånt guldnummer så det vill jag inte byta bort...

Men efter mycket googlande fick jag plötsligt upp kontaktuppgifter till företaget! Ringde nu på morgonen och den jag pratade med var hur trevlig som helst, avslutade tjänsten och spärrade numret så det inte kan bli så igen. Om det kom en räkning hade det blivit något galet och då skulle jag höra av mig igen men han var säker på att det var löst nu. Verkligen positivt överraskad!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 701
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd... 2
Svar
25
· Visningar
3 799
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
34 230
Senast: iNHALE
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 853
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka