Hoppelhase

Trådstartare
Jag fick en påminnelse om att mitt Norton Antivirus går ut om någon vecka. Det kostar ca 500kr/år tror jag och det har ju fungerat hittils, inte haft några virus, trojan eller liknande. Men det finns ju tusen andra, även ett antal gratis som sägs vara lika bra. Vad kör ni med? Någon rekommendation eller varning? Kan man spara den där femhundringen och använda ett gratisprogram?

Sv: Antivirus

Använder också AVG - gratisversionen och den fungerar perfekt för mej.
Programmet laddar ner / söker efter uppdateringar av sig själv och det är jätteenkelt att använda.
Enkelt att köra scanningar på datorn och det verkar hitta alla virus och sånt och fixa till dem.

Finns på http://www.free.avg.com

Sv: Antivirus

Och jag med! (tydligen:angel:)
Fungerar ypperligt!
Har inte lyckats få virus en ena gång med det!
Och jag som pajajde tre datorer med virus på en vecka för något år sedan. :angel:
Då var inte min datakunnige vän glad... :D
Då använde jag mig av Norton..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 672
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 442
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag har en 2-3år gammal HP Compaq, vet inte vilken modell eller så. Har haft Norton Antivirus skydd på den tills för ca 4-5 månader...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: EmmaN
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 079
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Smitare - hur gör ni?
  • Vilken ras passar mig?