Jillybean 20 Sept 2005 #21 Sv: Äntligen Är Han HÄr Men josses vilken godbit! Inte visa sana bilder for en som nyss steriliserat sig Grattis till underverket!
Sv: Äntligen Är Han HÄr Men josses vilken godbit! Inte visa sana bilder for en som nyss steriliserat sig Grattis till underverket!
T taccotad 20 Sept 2005 #22 Sv: Äntligen Är Han HÄr Åh, grattis! har följt dig i smyg och nu anade jag att nåt hänt, har inte sett till dig på flera dagar.
Sv: Äntligen Är Han HÄr Åh, grattis! har följt dig i smyg och nu anade jag att nåt hänt, har inte sett till dig på flera dagar.
R Rattfylla 20 Sept 2005 #28 Sv: Äntligen Är Han HÄr Grattis!!!! Få se bilder på det lilla undret! =)
Dito 20 Sept 2005 #30 Sv: Äntligen Är Han HÄr Grattis till den söta pojken Senast ändrad: 20 Sept 2005
M Mithra 21 Sept 2005 #34 Sv: Äntligen Är Han HÄr grattis till en jättesöt kille, vad skönt att allt gick bra .
mimus 21 Sept 2005 #36 Sv: Äntligen Är Han HÄr Bra kämpat!!!! När man får sin lilla bebis så är det värt ALLT!! Han är verkligen jättesöt
Sv: Äntligen Är Han HÄr Bra kämpat!!!! När man får sin lilla bebis så är det värt ALLT!! Han är verkligen jättesöt
AnnaKarinA 21 Sept 2005 #37 Sv: Äntligen Är Han HÄr Nä men, vilken lite godbit, otroligt fin!!! Jättestort grattis, det där gjorde ni bra!!!! Jag vill också, men är ju arbetslös...
Sv: Äntligen Är Han HÄr Nä men, vilken lite godbit, otroligt fin!!! Jättestort grattis, det där gjorde ni bra!!!! Jag vill också, men är ju arbetslös...
M Mammadutt 21 Sept 2005 #40 Sv: Äntligen Är Han HÄr grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!