Jag älskar verkligen allt med hösten
Allt utom en liten detalj, ÄLGLOPPOR!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, verkligen det enda negativaJag älskar verkligen allt med hösten
Jag älskar verkligen allt med hösten
Kan inte leva utan skogFlytta till slätten, här finns inga
Hade aldrig ens hört talas om dem innan jag blev vuxen![]()
Kan inte leva utan skogskulle dö tråkdöden om jag inte hade skog att rida i eller om jag inte kunde gå där hunden.
Mjaa, kanskeVi har väldigt trevlig lövskog![]()
Mjaa, kanskeDet låter ju faktiskt bra. För bra. Måste finnas nån hake
Excuse me hello, plötsligt relevanta annons!Långpromenader i deppigt väder med deppig musik i öronen.![]()
Det är bara att flytta längre norrut vettjaDet kan jag sakna med Ohio! Alla årstider fanns REJÄLT!
Nä, det tror jag inte? I Ohio hade vi långa varma fuktiga somrar. Det hittar jag väl inte någonstans i Sverige?Det är bara att flytta längre norrut vettja![]()
MEN vilken mysig musik! Tack för tipset, jag hade helt missat honom
Usch, tack och lov är det inte så vanligt.Nä, det tror jag inte? I Ohio hade vi långa varma fuktiga somrar. Det hittar jag väl inte någonstans i Sverige?
Halloween kommer från Irland om man ska vara petig.I år ska jag prova att ha en alldeles egen thanksgiving-middag. Känns som att det finns noll roliga traditioner på hösten, så jag stjäl från USA då det tydligen var ok för oss att stjäla halloween.
Halloween kommer från Irland om man ska vara petig.
Vi firar också Thanksgiving för som du säger, finns inga roliga högtider på hösten mer än halloween och allahelgona.