Myzan87
Trådstartare
Wie, har äntligen hittat en sadel som passar både mej och ponnyn. Visade sig att min granne och f.d. stallkompis hade kvar den gammla kingston-sadeln som jag hade lånat till min förra ponny (för 4 år sen) och hon har ingen häst längre så jag fick låna den igen för att se om den passade.
Va lite nervös för att när jag fick hem sadeln var den aldeles gul så vi ville inte prova den i det skicket. Så det blev ett par timmars putsande. Då hoppades man ju inte att allt ska vara förgäves men i går så slängde vi på den och tro det eller ej men den passade och hon tyckte om den
och det är ju det som var det viktigaste för jag visste ju redan att den var skön att rida i :smirk:
Testade att rida i den idag bara för att vara helt säker på att hon tyckte om den (hon försökte inte få av mej och var hela tiden pigg och framåt, trust me...I know my horse too good
)
Äntligen så är barback tiden över...åtminstone delvis
Va lite nervös för att när jag fick hem sadeln var den aldeles gul så vi ville inte prova den i det skicket. Så det blev ett par timmars putsande. Då hoppades man ju inte att allt ska vara förgäves men i går så slängde vi på den och tro det eller ej men den passade och hon tyckte om den

Testade att rida i den idag bara för att vara helt säker på att hon tyckte om den (hon försökte inte få av mej och var hela tiden pigg och framåt, trust me...I know my horse too good
Äntligen så är barback tiden över...åtminstone delvis