Äntligen en sadel

Myzan87

Trådstartare
Wie, har äntligen hittat en sadel som passar både mej och ponnyn. Visade sig att min granne och f.d. stallkompis hade kvar den gammla kingston-sadeln som jag hade lånat till min förra ponny (för 4 år sen) och hon har ingen häst längre så jag fick låna den igen för att se om den passade. :)

Va lite nervös för att när jag fick hem sadeln var den aldeles gul så vi ville inte prova den i det skicket. Så det blev ett par timmars putsande. Då hoppades man ju inte att allt ska vara förgäves men i går så slängde vi på den och tro det eller ej men den passade och hon tyckte om den :eek: :bump: och det är ju det som var det viktigaste för jag visste ju redan att den var skön att rida i :smirk:

Testade att rida i den idag bara för att vara helt säker på att hon tyckte om den (hon försökte inte få av mej och var hela tiden pigg och framåt, trust me...I know my horse too good ;) )
Äntligen så är barback tiden över...åtminstone delvis :D

Sv: Äntligen en sadel

GRATTIS :banana: :banana: :banana:

Det finns inget bättre än när man ÄNTLIGEN hittar en passande sadel...tro mej...jag VET... :D :D :D

Sv: Äntligen en sadel

grattis! :) ja har också hittat en sadel, en hoppsadel som passar! :D en kentaur hellas.

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: Tora
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i... 2
Svar
25
· Visningar
4 494
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Jag får fruktansvärt ont i sittbenen när jag rider nu för tiden. Det känns som enorma blåmärken, och kommer så fort jag sätter mig i...
Svar
17
· Visningar
4 485
Senast: Licorice
·
Utrustning Hej! Jag har ett fullblod som jag har haft i snart två år och har under lika lång tid letat sadlar! Jag fick med en Prestige...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: Leea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband