Novelette
Trådstartare
Ska jag också få komma ut på banorna(hoppas jag inte säger för mkt nu...)
Jag har hängt här ganska länge och varit på gång med min unghäst men tyvärr blev vi hindrade hela tiden...nu senast var det fång
Men nu har jag en underbart vacker och duktig läromästare här hemma
Om allt går bra så ska jag köpa henne 1 mars.
Det är Selene e: Stanford, född 1990.
Hon har tävlat **, MSV och hoppat 1,40.
I helgen var jag på utbildningshoppning och skulle kvala till debutant. Tvärr råkade jag av bara farten ta ett extra hinder så därför blev jag diskad i 1m men 90cm gick kanon.
Men nu tänkte jag höra lite, finns det fler här med äldre vältränade FT-hästar?
Hur tränar ni dem? Är det ngt speciellt jag bör tänka på med tanke på åldern? Ex ang skötsel vid tävling, före och efter.
Selene har ju tävlat högt men jag har aldrig fått komma ut på en tävling i Ft ännu så det blir ju debutant för oss.
Jag har hängt här ganska länge och varit på gång med min unghäst men tyvärr blev vi hindrade hela tiden...nu senast var det fång
Men nu har jag en underbart vacker och duktig läromästare här hemma
Om allt går bra så ska jag köpa henne 1 mars.
Det är Selene e: Stanford, född 1990.
Hon har tävlat **, MSV och hoppat 1,40.
I helgen var jag på utbildningshoppning och skulle kvala till debutant. Tvärr råkade jag av bara farten ta ett extra hinder så därför blev jag diskad i 1m men 90cm gick kanon.
Men nu tänkte jag höra lite, finns det fler här med äldre vältränade FT-hästar?
Hur tränar ni dem? Är det ngt speciellt jag bör tänka på med tanke på åldern? Ex ang skötsel vid tävling, före och efter.
Selene har ju tävlat högt men jag har aldrig fått komma ut på en tävling i Ft ännu så det blir ju debutant för oss.