användaren kan inte hittas

alazzi

Trådstartare
Jag har bytt telefon men kan inte logga in. "Användaren kan inte hittas"Jag har glömt lösenordet.

När jag söker på ditt nick kommer det upp att användaren begränsar vilka som kan se profilen. Prova ändra det och sök på dig själv sen så kanske det funkar?
Jag är lite osäker på vad som behöver ändras men de ändringar som jag har gjort hjälpte tyvärr inte. Är min profil fortfarande begränsad?

Din e-postadress på kontot är en yahoo-adress.

Det är viktigt att alla försöker se till att de har en aktuell fungerande e-postadress på kontot just sådana här tillfällen.

Så här ser det ut

Bifogade filer

• 20230616_202754.webp
    20230616_202754.webp
    69,2 KB · Visningar: 115
Och eftersom jag inte minns mitt lösenord så kan jag inte skapa ett nytt på den gamla telefonen. Moment 22.

Bifogade filer

• Screenshot_20230616-204347.webp
    Screenshot_20230616-204347.webp
    42 KB · Visningar: 109

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 611
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
334
Senast: EZMK
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: Krålus
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Senast tagna bilden XVI