För att hitta vänner att göra det med?"Endomondo" loggar många aktiviteter. "Equilab" är en app speciellt framtagen för ridning.
Jag har Funbeat och Zombies run.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att hitta vänner att göra det med?"Endomondo" loggar många aktiviteter. "Equilab" är en app speciellt framtagen för ridning.
"mer än i andra länder"? Swish används bara i sverige. Eller av svenskar med svenskt bank-id och svenskt bankkonto. Jag swishar pengar till en dotter som bor på irland, och hon kan således swisha andra svenskar som har swish som befinner sig varsomhelst.Jag fattade inte förrän nyligen att vi i Sverige använder swish mera än vad man gör i andra länderJag trodde verkligen att det var mera av ett världsfenomen så att säga
![]()
Wow! Du är modig! Jag försöker också undvika dylika situationer, men har lik förbaskat suttit i smeten p.g.a brist på Swish ett par gånger och fått be mamma att hjälpa migJag anar. Därför undviker jag nogsamt situationer där det kan krävas...
Just Swish är en svensk uppfinning som bara finns i Sverige, men det finns säkert motsvarigheter i andra länder. Jag har hört rykten om att något dylikt är på väg hit också, men senast jag hörde var det bara en bank som står bakom det och det hjälper ju föga...Jag fattade inte förrän nyligen att vi i Sverige använder swish mera än vad man gör i andra länderJag trodde verkligen att det var mera av ett världsfenomen så att säga
![]()
Krävs det inte att man har ett svenskt mobilnummer också?"mer än i andra länder"? Swish används bara i sverige. Eller av svenskar med svenskt bank-id och svenskt bankkonto. Jag swishar pengar till en dotter som bor på irland, och hon kan således swisha andra svenskar som har swish som befinner sig varsomhelst.
Nej!Krävs det inte att man har ett svenskt mobilnummer också?
Aha! Tänk vad dum man kan göra sig genom att gå runt och anta saker! Då är det bara mobilt bank-ID jag saknar då...
Och det beställer du enkelt online hos din bank.Aha! Tänk vad dum man kan göra sig genom att gå runt och anta saker! Då är det bara mobilt bank-ID jag saknar då...![]()
Jaså??"mer än i andra länder"? Swish används bara i sverige. Eller av svenskar med svenskt bank-id och svenskt bankkonto. Jag swishar pengar till en dotter som bor på irland, och hon kan således swisha andra svenskar som har swish som befinner sig varsomhelst.
Jag visste inte detWow! Du är modig! Jag försöker också undvika dylika situationer, men har lik förbaskat suttit i skiten p.g.a brist på Swish ett par gånger och fått be mamma att hjälpa migOch då vistas jag bara i Sverige några veckor om året!
Just Swish är en svensk uppfinning som bara finns i Sverige, men det finns säkert motsvarigheter i andra länder. Jag har hört rykten om att något dylikt är på väg hit också, men senast jag hörde var det bara en bank som står bakom det och det hjälper ju föga...![]()
@Ninnurur tack för länken! Det där var spännande!
Fast Avocado har väl lagt ner?Har du provat Avokado? Där kan man både skapa egna recept och spara undan via länkar från diverse receptsidor. Du kan skapa vilka receptkategorier du vill.
När man har byggt upp sitt receptförråd så är det sedan smidigt att göra t.ex veckoplanering med recept och utifrån det få ut en inköpslista med de ingredienser som ingår.
I somras fick man aktuella badtemperaturer iaf@Ninnurur tack för länken! Det där var spännande!
Tyvärr är den tiden över när det räckte för mej att veta om det var igenfruset eller inte...
Fast Avocado har väl lagt ner?