App du saknar

Jag fattade inte förrän nyligen att vi i Sverige använder swish mera än vad man gör i andra länder :rofl: Jag trodde verkligen att det var mera av ett världsfenomen så att säga :o
"mer än i andra länder"? Swish används bara i sverige. Eller av svenskar med svenskt bank-id och svenskt bankkonto. Jag swishar pengar till en dotter som bor på irland, och hon kan således swisha andra svenskar som har swish som befinner sig varsomhelst.

Jag anar. Därför undviker jag nogsamt situationer där det kan krävas...
Wow! Du är modig! Jag försöker också undvika dylika situationer, men har lik förbaskat suttit i smeten p.g.a brist på Swish ett par gånger och fått be mamma att hjälpa mig :o Och då vistas jag bara i Sverige några veckor om året!

Jag fattade inte förrän nyligen att vi i Sverige använder swish mera än vad man gör i andra länder :rofl: Jag trodde verkligen att det var mera av ett världsfenomen så att säga :o
Just Swish är en svensk uppfinning som bara finns i Sverige, men det finns säkert motsvarigheter i andra länder. Jag har hört rykten om att något dylikt är på väg hit också, men senast jag hörde var det bara en bank som står bakom det och det hjälper ju föga...:p

"mer än i andra länder"? Swish används bara i sverige. Eller av svenskar med svenskt bank-id och svenskt bankkonto. Jag swishar pengar till en dotter som bor på irland, och hon kan således swisha andra svenskar som har swish som befinner sig varsomhelst.
Krävs det inte att man har ett svenskt mobilnummer också?

Jaså?? :o Ja du ser... Jag har ingen aning :angel::rofl:

Wow! Du är modig! Jag försöker också undvika dylika situationer, men har lik förbaskat suttit i skiten p.g.a brist på Swish ett par gånger och fått be mamma att hjälpa mig :o Och då vistas jag bara i Sverige några veckor om året!

Just Swish är en svensk uppfinning som bara finns i Sverige, men det finns säkert motsvarigheter i andra länder. Jag har hört rykten om att något dylikt är på väg hit också, men senast jag hörde var det bara en bank som står bakom det och det hjälper ju föga...:p
Jag visste inte det :o:angel: Men vad smart :D Det märks verkligen på marknader och liknande hur praktiskt det är!

Har du provat Avokado? Där kan man både skapa egna recept och spara undan via länkar från diverse receptsidor. Du kan skapa vilka receptkategorier du vill. 😊

När man har byggt upp sitt receptförråd så är det sedan smidigt att göra t.ex veckoplanering med recept och utifrån det få ut en inköpslista med de ingredienser som ingår.
Fast Avocado har väl lagt ner?

Det fanns en app förut, myhorselife, där man kunde lägga in flera olika hästars träning och få en grym månadsöversikt med hjälp av olika färger och symboler. Saknar den.

Jag saknar en app som Dreams här i Tyskland. Men här är cash verkligen fortfarande king så det dröjer väl innan någon kommer på det.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 841
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 013
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
24 262
Senast: Whoever
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 802
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka