Bukefalos 28 år!

App för spårning vid ridning?

Röd

Trådstartare
Finns det någon app som man kan låta någon annan se vart man är när man rider? Vilken?

vill altså bara att den personen ska kunna se vart jag är när jag rider och inte annars. Ifall det skulle hända något. Så behöver kunna stänga av plats delning och sätta på den igen vid nästa ridtur.
 
Finns det någon app som man kan låta någon annan se vart man är när man rider? Vilken?

vill altså bara att den personen ska kunna se vart jag är när jag rider och inte annars. Ifall det skulle hända något. Så behöver kunna stänga av plats delning och sätta på den igen vid nästa ridtur.
Jag använder Endomondo, den funkar bra. Jag har lagt till min sambo som vän, då ser han mig i sin app när jag är ute.
 
Hur fungerar Whatsapp? Jag skulle vilja ha lite kolla på gubben när han kör grusvägar med hojjen. Jag var in på appen men hittade ingen flik om detta?
 
Hur fungerar Whatsapp? Jag skulle vilja ha lite kolla på gubben när han kör grusvägar med hojjen. Jag var in på appen men hittade ingen flik om detta?

Det enda hag känner till i WhatsApp är att man delar sin Google Maps position via WhatsApp, men det är bara hur man skickar spårningen, vilket man kan göra på många olika sätt.
Går jag in i Google maps och väljer att dela min position så är whatsspp ett utav sätten haf kan skicka informationen.. känner inte till att whatsapp har någpn egen positionsfunktion.
 
Det enda hag känner till i WhatsApp är att man delar sin Google Maps position via WhatsApp, men det är bara hur man skickar spårningen, vilket man kan göra på många olika sätt.
Går jag in i Google maps och väljer att dela min position så är whatsspp ett utav sätten haf kan skicka informationen.. känner inte till att whatsapp har någpn egen positionsfunktion.
Ok, kan man see hur vännen rör sig utan det är en fast position?
 
Ok, kan man see hur vännen rör sig utan det är en fast position?
Yep - den som skickar inbjudan, dvs den som ska spåras, kan ställa in hur länge deras aktiva position ska delas. Om du öppnar google maps på din tfn och "tappar" på din egna blå position kan du se hur det funlar
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: TinyWiny
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
967
Senast: Mint
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
243
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp