Pålitlig app som kan följa i realtid?

TinyWiny

Trådstartare
Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell person är just precis nu. Gärna med larmfunktion om personen är stilla mer x minuter. Den ska vara lätt att aktivera och lika lätt att stänga av när den inte behövs. Jag vill alltså inte ha en app som följer hela tiden utan den ska aktiveras när den behövs och annars vara avstängd.

Ska fungera med android.
 
Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell person är just precis nu. Gärna med larmfunktion om personen är stilla mer x minuter. Den ska vara lätt att aktivera och lika lätt att stänga av när den inte behövs. Jag vill alltså inte ha en app som följer hela tiden utan den ska aktiveras när den behövs och annars vara avstängd.

Ska fungera med android.
Google maps har en sån funktion. Du kan välja att dela din plats med någon i realtid och kan själv välja hur länge (exempelvis 1 timme eller tills du själv inaktiverar funktionen). Jag använder det när jag rider ut så min partner kan se om jag blir stilla någonstans.
 
Google maps har en sån funktion. Du kan välja att dela din plats med någon i realtid och kan själv välja hur länge (exempelvis 1 timme eller tills du själv inaktiverar funktionen). Jag använder det när jag rider ut så min partner kan se om jag blir stilla någonstans.
Men då måste hen aktivt kolla eller? Jag är ute efter att det larmar hos aktuell person även om hen inte kollar aktivt.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 846
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 703
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 165
Senast: Klara
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 754
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp