Appaloosa grader mm

Joyride

Trådstartare
Någon som vet hur många grader det är i appaloosa 33? Och vad ligger en beg hopp (golden star) i för prisklass (ca 3 år gammal)

Sv: Appaloosa grader mm

Vet inte exakt, men det där med grader GÅR inte att få exakt heller..... Funkar inte så... :smirk:
Eftersom det inte är säkert att man mäter rätt, och alla sadlar hamnar inte på precis samma ställe.
Men det kan ju ge ett hum liksom.. Jag skulle säga att en 33a är ca 86 grader kanske. Ungefär som en Stubben 31. Min 34a är ca 90.

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 314
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Är på jakt efter en dressyrsadel till vår c-ponny. Han har idag en prestige versailles 16" bomvidd 33 som ligger bra. Vad ska jag leta...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: ako
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka