Appaloosa grader mm

Joyride

Trådstartare
Någon som vet hur många grader det är i appaloosa 33? Och vad ligger en beg hopp (golden star) i för prisklass (ca 3 år gammal)
 
Sv: Appaloosa grader mm

Vet inte exakt, men det där med grader GÅR inte att få exakt heller..... Funkar inte så... :smirk:
Eftersom det inte är säkert att man mäter rätt, och alla sadlar hamnar inte på precis samma ställe.
Men det kan ju ge ett hum liksom.. Jag skulle säga att en 33a är ca 86 grader kanske. Ungefär som en Stubben 31. Min 34a är ca 90.
 

Liknande trådar

Utrustning Är på jakt efter en dressyrsadel till vår c-ponny. Han har idag en prestige versailles 16" bomvidd 33 som ligger bra. Vad ska jag leta...
Svar
1
· Visningar
453
Senast: ako
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 277
Senast: WBanna
·
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
388
Senast: Badger
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 381
Senast: monster1
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad är rätt
  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp