Appaloosa omvärmningsbara?

porfyr

Trådstartare
Att Prestigesadlarna går att värma om vet jag,men hur är det med äldre Appaloosasadlar?
Är de också omvärmningsbara?
Alla eller from viss årsmodell?

Sv: Appaloosa omvärmningsbara?

Jo de är omvärmningsbara, men inte hur många ggr som helst har jag fått lära mig.

Sen vet jag inte HUR långt tillbaka de är omvärmningsbara...

Jag har iaf värmt om en Appaloosa red star 2 ggr

Jo de är omvärmningsbara, men inte hur många ggr som helst har jag fått lära mig.

Sen vet jag inte HUR långt tillbaka de är omvärmningsbara...

Jag har iaf värmt om en Appaloosa red star 2 ggr

Låter bra!
Ska för säkerhets skull kolla med Equality Line from vilken årsmodell!

Har för mig att jag kollade det på min gamla Appaloosa dressyrsadel (San Marco?)
Om jag minns rätt så kunde de - åtminstone då- inte göra det i Sverige på de äldre sadlarna utan de fick skickas utomlands. Då det blev rätt dyrt och sadeln var gammal, men fin, så bedömde jag det som att det blev för dyrt och köpte mig en nyare i stället med annan bomvidd.

Liknande trådar

Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
285
Senast: Luff
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 474

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka