Appar som hittar extrapriser/bästa priset på matvaror

Rosett

Trådstartare
Läste att det finns appar som samlar in prisinformation från mataffärer så man kan hitta lägsta priset på olika varor.

Nån här som använder en sån app?
Vilken är bäst/sämst?
Matpriskollen verkar ha bra recensioner i App Store. Nån som provat den?

Jag funderar på att skaffa en, så jag får veta i förväg var det är billigast.
 
Läste att det finns appar som samlar in prisinformation från mataffärer så man kan hitta lägsta priset på olika varor.

Nån här som använder en sån app?
Vilken är bäst/sämst?
Matpriskollen verkar ha bra recensioner i App Store. Nån som provat den?

Jag funderar på att skaffa en, så jag får veta i förväg var det är billigast.
Jag har Matpriskollen och använder den för att samla rabatter på ett ställe så jag slipper gå in på flera sidor.
I appen lägger man in de affärer som ligger i ens närområde och så plockar den fram veckans erbjudanden. Man kan inte se eller jämföra priser på varor till ordinarie pris. Matpriskollen är helt enkelt ett annonsblad för alla matbutiker, kan man säga.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 260
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 910
Senast: cassiopeja
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 511
Senast: Ajda
·
Anläggning Jag står i ett stall där vi har en mycket gammal ridbana. Nu har vi börjat fundera på om det går att fixa till ridbanan. Jag har läst...
Svar
1
· Visningar
1 483
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp