applemouth

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Silly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 583
S

Silly

är de eller ett metallbett bäst? dom blir ju lite söndertuggade o borde skava endel då? men sen så smakar dom väl gott o är kanske lite mjukare än metall? hur e de med friktion o brännskador? för o nackdelar i allmänhet.

Sv: applemouth

Min häst har ett rakt happy mouth och det finns inget som han går så bra på som det. stadigare i formen, går inte lika mycket bakomlod, tuggar bra på det men jag har faktiskt aldrig märkt några bitmärken, men det står på förpackningarna de kommer i att de inte är bitsäkra.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
651
Senast: pepp
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 552
Senast: Badger
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 337
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka