AQHA registreringspapper

shainiecat

Trådstartare
Jag tror jag blir tokig!! Det verkar som jag tappat/slarvat bort mitt reg papper från AQHA.. Kan man få ett nytt sånt från dom? :confused:

Sv: AQHA registreringspapper

Ja det kan du, till en överkomlig kostnad. Kräver lite intyg osv. Kolla i regelboken eller på AQHA's hemsida ang Duplicate Certificate.

Jaha gud va bra.. :) Fast jag had behövt det idag.. Tänkte anmäla mig till Nationals och såg precis innan jag skulle posta anmälan att jag skulle bifoga en kopia på det pappret.. Det är min första tävlingen utanför WRAS så de där hade jag ingen koll alls på att man var tvungen att visa..

Kan det gå att fixa det tills tävlingen är och visa det på plats kanske? :confused:

OK ja de är väl bara hålla tummarna att det går.. Och att det går fort att få hem ett sånt från USA..

Betalade in innan jag skrev i anmälan så det känns lite angeläget att fixa detta.. :D

Tjo ho!! :bump: Jag har hittat det!! Satt så fint i en pärm under fliken Shainie.. Där är det ju jättesvårt att hitta det.. :rofl:

en annan fråga ang reg. pappret....

är så att jag skickade i väg mitt till APHA (hoppas det blev rätt adress) för ägarbyte för ett tag sen...

*hur lång tid tar det ungefär från att jag laggt det på posten tills att pengarna dras från mitt konto??
*och när får jag det nya??
*vad kostar det??
:confused:

super tacksam för svar.....

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 448
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 299
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 681
Senast: lizzie
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka