AQHA WORLD SHOW på NBCsports

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Linnzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 005
L

Linnzan

Någon som vet hur man kollar?? Någon som brukar kolla??
Skulle vara grymt kul att kunna se :)

Sv: AQHA WORLD SHOW på NBCsports

World Show var ju i november? :confused:

Då kunde man kolla på AQHA's egna live cam.... bara att klicka på den på deras hemsida.

Elelr var det något annat du menade?

hmm.. jag hittade det inte. För mig fungerade det inte.. men det kanske har att göra med datorn??? Tänkte nu mäst på att det sänds på typ NBC sports och då funderade jag om det var någon som brukar kolla via tv.

Kollade du då när det var då, i november? Nu är det ju inte kvar...

Har aldrig sett/hört att dom sänder från World Show i någon TV kanal dock.

Jo då.. jag kollade då det var men fick inte till det.. men som jag skrev.. det kan ha varit nått med datorn. Om man kan titta på bullriding så tänkte jag att det kanske finns en möjlighet att det finns någon udda sport kanal som brukar sända då det är större tävlingar. Men jag ska undersöka saken...

Jo då.. jag kollade då det var men fick inte till det.. men som jag skrev.. det kan ha varit nått med datorn. Om man kan titta på bullriding så tänkte jag att det kanske finns en möjlighet att det finns någon udda sport kanal som brukar sända då det är större tävlingar. Men jag ska undersöka saken...

Det hade varit intressant tycker jag.. Om det gick något på TV:n också, skriv gärna här när du har undersökt saken ;)

Ja då har jag letat.. tyvärr är det ju många sport kanaler som sänder från andra sport kanaler så det kan vara lite svårt att veta vad de tänker visa i tv. Men vi får kanske samla ihop en stooooor list och skicka till viasat eller liknande och önska att de ska börja sända de stora tävlingarna... personligen tycker jag nog intresset för western tävlingar på tv måste vara större än bullriding:rofl: och de sänds ju

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 122
Senast: morgaine
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att... 2
Svar
35
· Visningar
2 401
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 770
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden