Är dessa bra?

Ämelie

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av dessa senskydd? Vad tycker ni om dom? och vilken färg tror ni skulle passa bäst på en fux?

pro_classic_marrone.jpg
pro_classic_front.jpg

:bow: :bump: :bow: :bump: :bow: :bump:

Sv: Är dessa bra?

Ser fina ut... Hade jag haft en fux hade jag köpt de bruna :D

Jag har inga såna själv men har varit och klämmt på dom i affären och tyckt att dom verkar jättebra. :love:
Kan dock inte bestämma om jag vill ha eskadron, veredus pro classic eller gel.
Vilken färg du ska ha beror väl på vad du har för färg på övrig utrusning.

Dom är super fast stora i storlekarna.
Jag har en brun häst och 1 färg av var/svart, vit och brunt:D)
Dom med gelei och magnett

Jeg må være den eneste som virkelig ikke synes de der er særlig pene.

Dom bruna är så snygga! :love:

Skulle defintivt köpa dem till en fux!
Min kompis med fux, har sådana skydd på sin och han är
jätteläcker i dem! Tycker de snyggen är bland de snyggaste
och bästa Veredus. :d

Jag tycker att dom är super snygga! :love: Tycker att du ska köpa de som passar bäst till sadeln & tränset!

Jag funderade själv att kanske köpa sånna...Det enda jag "tvekar" lite över när det gäller just dom där me skinn i (som jag tycker e snyggast) är om de inte är lite opraktiska, går ju inte precis bara att skölja av :crazy:

Jag tycker båda är skitfula, men ta det du tkr är snyggast.

Formosiss skrev:
Jeg må være den eneste som virkelig ikke synes de der er særlig pene.

Meeeeh det är ju Veredus jueeee! Då ä de ju jättesnygga automatiskt! ;)

Nej, jag tycker inte heller att de är så överdrivet fina. Däremot får man väl tro att de håller ganska bra kvalitet eftersom de kostar skjortan och lite till.

bägge två e apfula, men brunt e nog minst fult på en fux..........

Men jeg kjente på dem i butikken, og synes ikke 'alls' at de kjentes så vanvittig solide ut - ja visst, "fôret" er bra, men plastiken/hva det nå er uten på føltes veldig skjør ut.
Tenkte i alle fall "ett spark, og den er av".

De bruna var snyggare tycker jag, gillade inte att de svarta var fodrade med brunt, de skulle ha varit fodrade med svart istället!

ÅÅh dessa skydd är jätte bra! Och dessutom superfina!
Jag skulle köpa färg efter färgen på utrustning... Har du svart sådan borde du köpa svarta och gar du brun skulle jag köpt bruna!

Lemieux skrev:
Jag funderade själv att kanske köpa sånna...Det enda jag "tvekar" lite över när det gäller just dom där me skinn i (som jag tycker e snyggast) är om de inte är lite opraktiska, går ju inte precis bara att skölja av :crazy:

Man kan ju ta en fuktig svamp och dra av skydden med efter användning, när man har gjort det så kan man smörja lädret med vanlig glycerintvål skulle jag tro.

Lemieux skrev:
Jag tycker att dom är super snygga! :love: Tycker att du ska köpa de som passar bäst till sadeln & tränset!

Det lite det som jag tänkte ocskå har jag hört att de tar lång tida att torka?! någon som vet?

Asterix skrev:
ÅÅh dessa skydd är jätte bra! Och dessutom superfina!
Jag skulle köpa färg efter färgen på utrustning... Har du svart sådan borde du köpa svarta och gar du brun skulle jag köpt bruna!

Jag har svart utrustning, men tycker personligen att de bruna var MYCKET finare :love: ... men det lutar väl mot dom bruna ändå... eller dom svarta kan inte bestämma mig :crazy:

Fladde skrev:
Dom är super fast stora i storlekarna.
Jag har en brun häst och 1 färg av var/svart, vit och brunt:D)
Dom med gelei och magnett

Jo, att dom är stor i stoleken vet jag, har ett par andra men de börjar bli lite gammla efter 10år...
Hade man haft råda skulle man köpt flera ;)

Senast ändrad:

cactuspower skrev:
Dom bruna är så snygga! :love:

Skulle defintivt köpa dem till en fux!
Min kompis med fux, har sådana skydd på sin och han är
jätteläcker i dem! Tycker de snyggen är bland de snyggaste
och bästa Veredus. :d

Jo, jag vill nog hellst ha bruna, hon skulle vara jätte fin i dom... men problemet är att jag har svart utrsutning :( ... Tror du att de skulle se dumt ut om jag köpte om bruna ändå?

Plasten är polyurethan vilken är densamma som finns i skidutrustning och är mycket starkare än den ser ut som!

Ämelie skrev:
Jo, jag vill nog hellst ha bruna, hon skulle vara jätte fin i dom... men problemet är att jag har svart utrsutning :( ... Tror du att de skulle se dumt ut om jag köpte om bruna ändå?

Det är vanligt att folk inte matchar skyd och utrustning. Om du du tycker att dom bruna e snyggast (vilket jag håller me om) så tycker jag att du lugnt kan köpa dom, annars kanske du kommer gå å kolla på dom bruna varje gång du e i affären å tycka att dom e så fina å vilja ha dom me eller nåt :p :D
Jag tror att hon skulle passa fint i bruna! :)

Liknande trådar

Mat Fram med era bästa efterrättsrecept som passar till jul, tack :bow: 2
Svar
37
· Visningar
1 208
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
684
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 299
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka