Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Formosiss skrev:Jeg må være den eneste som virkelig ikke synes de der er særlig pene.
Lemieux skrev:Jag funderade själv att kanske köpa sånna...Det enda jag "tvekar" lite över när det gäller just dom där me skinn i (som jag tycker e snyggast) är om de inte är lite opraktiska, går ju inte precis bara att skölja av![]()
Lemieux skrev:Jag tycker att dom är super snygga!Tycker att du ska köpa de som passar bäst till sadeln & tränset!
Jag funderade själv att kanske köpa sånna...Det enda jag "tvekar" lite över när det gäller just dom där me skinn i (som jag tycker e snyggast) är om de inte är lite opraktiska, går ju inte precis bara att skölja av![]()
Asterix skrev:ÅÅh dessa skydd är jätte bra! Och dessutom superfina!
Jag skulle köpa färg efter färgen på utrustning... Har du svart sådan borde du köpa svarta och gar du brun skulle jag köpt bruna!
Fladde skrev:Dom är super fast stora i storlekarna.
Jag har en brun häst och 1 färg av var/svart, vit och brunt)
Dom med gelei och magnett
cactuspower skrev:Dom bruna är så snygga!
Skulle defintivt köpa dem till en fux!
Min kompis med fux, har sådana skydd på sin och han är
jätteläcker i dem! Tycker de snyggen är bland de snyggaste
och bästa Veredus.![]()
Ämelie skrev:Jo, jag vill nog hellst ha bruna, hon skulle vara jätte fin i dom... men problemet är att jag har svart utrsutning... Tror du att de skulle se dumt ut om jag köpte om bruna ändå?