Är det bara jag som inte kan logga ut?

Sv: Är det bara jag som inte kan logga ut?

Tror inte det är vanligt, prova att rensa dina cookies för hand.

Mitt problem är omvänt , ha ha . Får logga in sekunder efter hela tiden som mobilen är i viloläge . Trots inställning att förbli inloggad . Logga ut behöver jag öht inte , ser inte behovet ;)

Har i övrigt problem i mobilen att inlägg inte visas , hoppar , försvinner osv . Inte dagligen dax men regelbundet .

Har IP 4s .

Logga ut behöver jag öht inte , ser inte behovet ;)

Förklara för en okunnig; varför inte då?
(Jag har en gammal vanlig mobil, tjock-tv och video - då förstår du kanske min kunskapsnivå gällande teknik och apparater :D)

Är det bara en själv som är på bukefalos vid datorn kan man ju vara inloggad hela tiden :)

Jag vet inte vad detta kan bero på, någon annan som har någon teori? Det enda jag kan tänka mig med utloggningen är att den rensar eller inte sparar cookies som den skall.

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 079
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka