Är det bäst att blunda?

Ridsports redaktionschef Lena Sellman älskar hästtäcken - och helst ska de vara av den dyraste och finaste sorten. Som mest har hon haft tolv - eller var det 22? - täcken till en och samma häst - och ett täcke gömde hon till och med för sin man. Varför blir det så här? Och har du själv koll på hur mycket pengar du lägger ned på prylar till din häst?

Har aldrig någonsin dolt något jag har köpt för min man. Tycker den sortens beteende är väldigt konstigt. Ja jag hade typ samma antal täcke till min ponny och hade väldigt många till min första häst. Och? När man börjar ljuga, dölja och smussla så är det ett beroende. Folk kanske tycker det är lite skojigt sådär men om man byter ut shoppningberoende mot tex vin, är det lika skojigt med någon som döljer det?

För att inte spinna iväg helt så självklart har jag koll på utgifterna för hästarna..Det tror jag de flesta har faktiskt.

Har aldrig någonsin dolt något jag har köpt för min man. Tycker den sortens beteende är väldigt konstigt. Ja jag hade typ samma antal täcke till min ponny och hade väldigt många till min första häst. Och? När man börjar ljuga, dölja och smussla så är det ett beroende. Folk kanske tycker det är lite skojigt sådär men om man byter ut shoppningberoende mot tex vin, är det lika skojigt med någon som döljer det?

För att inte spinna iväg helt så självklart har jag koll på utgifterna för hästarna..Det tror jag de flesta har faktiskt.
Vill nog inte vara tillsammans med någon som blir irriterad på vad mitt hästintresse kostar. Behöver därför alltså inte ljuga/smussla.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 539
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 121
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 737
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
3 026
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈