Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Grisen på bilden är i högsta grad levande där, och njuter av en gosig stund med sin matte Såg att den fått några ledsna gubbar och blev lite fundersam på om det behövdes ett förtydligande där
Gården jag bor på har Linderödssvin och har precis fått hem en galt som i vuxen ålder ska göra att det blir flera. Men jösses vilken kelig gris! Han älskar att bli kliad på magen ❤ Slänger sig verkligen omkull bredvid en.
Juridik & Ekonomi Här på bygden finns en ganska stor läger, kurs o konferansgård som går dåligt pga coronan. Den drivs av en förening och uppfyller kraven...
Hundavel & Ras Jo, jag har förstått på andra inlägg att du är pro-AI. Själv väljer jag att lyssna på dom experter som varnar för att utvecklingen borde...
Foder & Strö Fick hem dem supersnabbt så blir test ikväll eller i morgon, beroende på hur lång gräsvila de behöver o väder o vind osv. Över förväntan...