Är detta okej..?!

Sv: Är detta okej..?!

Tabacco är snyggt på svart häst!! Mycke snyggare än svart på en svart häst:p

Usch nej, jag tycker verkligen inte att det är fint. En häst ska ha svart utrustning, kan vara fint på "rätt hästar" om de har mörk, mörk brun utrustning.

Riktigt snyggt va det. Själv tycker jag mest om brunt läder. Det kan vara skit fint med BARA svart på svarta hästar också (schabrak, läder lindor osv...) men det där va snyggt. Tränset kunde ha vart mer matchande... menmen. bara det ligger bra så är det helt ok!

Snyggt men passar verkligen sadeln? Ser ut för smal i bommen!

Var bara tvungen att tillägga, dressyrsadlar SKa vara svarta:D

Är det dressyrhäst skulle jag nog överväga och välja svart i alla fall.

Men annars så är någon brun nyans eller t.ex. chery :d jättefint på svarta hopphästar eller spec. ponnyer.

Men hade jag haft en hel svart häst hade jag nog köpt en kritstreck randig pikeurkavaj om jag hade tävlat t.ex., och då hade ju helt klart svart sadel också varit ett måste, för annars hade ju inte det blivit snyggt :p

Nja, sådär tycker jag... Mörkbrunt eller oak hade varit snyggare. Tycker det blir så skrikigt med kontrasten.

Hade varit finare om det hade varit lite mer "cherry"-brun, tycker jag. Men hur ligger sadeln egentligen!?

Tack, fast igentligen hade jag köpt denna utrustningen till min andra pålle (som är brun). Denna hästen har jag bara haft i några månader. Som tur hade de somma storlek. Kollade med min sadelmakare. Fast i dressyren har vi svart...
Var lite rädd att folk tyckte att det var fult.... :(
Men sj tycker jag nog att det är ok.

BeastieBabe: med utrustning eller inte?!
Ska göra det så fort som möjligt. Ska filma lite när jag löshoppar han med och när jag rider... men måste hitta någon som kan filma. För mamma är inte så jätte bra... :D

näe jag går mot strömmen och säger svart utrustning på svart häst, brun på brun häst och ljus london på "gul" häst.

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 210
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 994
Senast: tanten
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 359
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka